mår inte bra alls..

Hej allihopa! Ni som läste tidigare inlägg vet att jag tog sprutan med vaccin för svininfluensan igår. Och armen började göra lite ont, fast idag gör det inte så ont i armen faktiskt. Däremot är jag sjuk och mår skit. :(

Haha just nu sitter jag och väntar på att reklamen på TV ska ta slut så jag kan se på Scrubs igen. Det blev ingen skola idag heller, så missade photoshop provet som jag faktiskt ville göra. Liksom prov i photoshop? Kan det bli bättre haha? :D Fast får väl göra det någon annan dag. Kom förresten på att jag fyller år nästa vecka. Och skolan slutar nästa vecka, den här terminen har gått sjuukt snabbt! ;o

Missar hopplektionen idag oxå, :( Imorgon är det faktiskt heldag med hjärt och lugnräddning i skolan om jag inte minns helt fel. Vet inte om jag ser fram emot det. Aja, nu ska jag kolla vidare på Scrubs. :D

puss&kram
Josefin

Kommentarer
Postat av: Emma-Liisa

HAHA, asså proooov i photoshopppp! <3 HAHA,



bajsskitlivräddning!

2009-12-08 @ 20:44:11
URL: http://emmamikkola.blogg.se/
Postat av: Natali

Najs josse:D haha ja blev sjuk efter lite mer än en vecka hostar som ett svin.... as jobbigt...vill inte va hemma xD

haha de e ja...

ja vill oxå gå media...

Men får inte för mamma och janne-.-

Saknar deej josse:D<3

Puss & kram

2009-12-09 @ 18:59:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0